Array

eDarling metoda: Jak se hledá ten pravý partner

eDarling metoda: Jak se hledá ten pravý partner

Plán úspěchu 2

Úspěch online seznamování vždy závisí z velké části na tom, jak spolu potenciální partneři ladí. Návrhy partnerů pro Vás vybíráme pomocí eDarling metody založené na tzv. matchingu. Čím více daný člen odpovídá Vašim očekáváním a čím více se k sobě hodí Vaše osobnosti, tím větší je šance, že si budete vzájemně velmi dobře rozumět.

Jak eDarling metoda matchingu funguje?

Základem pro celý systém je osobnostní test, který vznikl z tzv. pěti-faktorového OCEAN modelu. Tento model patří od osmdesátých let k základním konceptům moderní psychologie. S pomocí obsáhlého dotazníku analyzujeme charakteristické rysy osobnosti, které ovlivňují Váš vztah k lidem a potřeby či přání týkající se partnerských vztahů. Na výsledky testu se můžete kdykoliv podívat ve Vašem profilu.

Pomocí eDarling metody porovnáváme Váš profil s osobnostními profily tisíce jiných členů a díky tomu jsme schopni vybrat ty, se kterými se výborně doplňujete. To znamená, že charakterové vlastnosti a zájmy vybraných členů jsou v souladu s Vaší osobností a Vám tak odpadá zbytečné filtrování a projíždění profilů.

Dáme Vám jeden příklad. Marie žije spořádaný život a vše dělá s rozvahou. Proto se bude cítit lépe s někým, kdo má stejné charakterové rysy, než s někým, kdo žije chaoticky a je velmi spontánní. Naprosto stejné charakterové vlastnosti obou partnerů ovšem nejsou vždy předností. Například ve vztahu, kde se oba snaží si za každou cenu prosadit svou, budou hádky na denním pořádku. Partnerství je harmoničtější, když se tvrdohlavost doplňuje s ochotou ke kompromisu. Pokud Marie reaguje v konfliktech neústupně, nedoporučíme jí stejně tvrdohlavého přítele. Při volbě vhodného protějšku je tedy velmi důležité vybrat správnou kombinaci podobných vlastností a charakterových protikladů.

Osobní preference a sociálně-demografické aspekty

eDarling metoda bere v potaz mnoho faktorů. V testu osobnosti se zaznamenávají charakterové vlastnosti a životní hodnoty našich členů, na jejichž základě vznikne individuální profil osobnosti. Ten je pak zdrojem pro každý návrh partnera. Nabídky potenciálních partnerů ovšem nezávisí pouze na těchto předpokladech.
Sociálně-demografické aspekty a Vaše osobní preference hrají taktéž velice významnou roli. Patří sem například preferovaný věk hledané osoby nebo maximální možná vzdálenost od bydliště. Mezi osobní preference pak mimo jiné patří kuřácké návyky, náboženská orientace nebo přání mít děti.

Při navrhování partnerů bereme v úvahu nejen Vaše kritéria, ale respektujeme i kritéria hledání ostatních členů. Pokud tedy s jiným členem například ladíte podle osobnostního testu, ale neodpovídá Vašim osobním preferencím, je velmi malá pravděpodobnost, že se Vám vaše profily navzájem zobrazí. Preference vyhledávání jdou na rozdíl od psychologického testu kdykoliv upravovat, aby Vám počet zobrazených potenciálních partnerů vyhovoval no nejvíc.

Aktivita členů

Ve Vašem přehledu se navíc objeví pouze členové eDarlingu, kteří se aktivně seznamují. Členové, kteří nebyli již delší dobu přihlášení, anebo nenavazují kontakt s ostatními, jsou automaticky vyřazováni a nebudeme Vám je navrhovat. Snažíme se takto zabránit představování členů, kteří již u nás našli nový vztah nebo nejsou momentálně aktivní z jiných důvodů.

Kompletně vyplněný profil se opravdu vyplatí

eDarling kontroluje nejen na to, zda je někdo aktivním členem. Dalším z důležitých aspektů je i kompletně vyplněný profil. Plně vyplněný profil a nahrané fotografie zvyšují Vaše šance na získání více návrhů možných partneru.

U eDarlingu platí princip, že čím více o sobě napíšete, tím více informací obdržíte od ostatních. Pokud svůj profil vyplníte upřímně a kompletně, Vaše úsilí bude odměněno a obdržíte návrhy s podobně obsáhlým a poctivě vyplněným profilem. Od začátku tedy obdržíte mnohem víc informací, co Vám usnadní počáteční komunikaci.

► Pro více informací navštivte naši celou Nápovědu.

Máte-li dotaz ke členství či uživatelskému kontu, navštivte naši stránku Péče o zákazníka.

O autorovi: Redakce eDarling Více článků napsaných Redakce eDarling